Polska firma znana z produkcji garniturów zaprojektowała ubrania idealne dla obu płci. Zmienił się także ogólny styl ubrań marki.
Formalny i elegancki styl, z którego słynie Vistula został przekształcony w bardziej luźne kroje, nowoczesne rozwiązania i żywą kolorystykę. Znaczącym elementem Vistula Red jest także wykorzystanie techniki farbowania ubrań tie dye, która wyglądem przypomina nienaturalne spranie koloru. Tego typu zabieg jest jednym z najpopularniejszych trendów modowych w ciągu ostatnich lat. Kolekcja została stworzona w systemie unisex, co oznacza, że ubrania są dopasowane do obu płci jednocześnie. Tak znacząca zmiana wizerunku i kierunku rozwoju marki, może spotkać się z dużym zainteresowaniem klientów i umocnić pozycję Vistuli na polskim rynku odzieżowym.
Vistula Red ma w swojej ofercie kurtki, płaszcze, bluzy, t-shirty, swetry, bluzki polo czy koszule. Ubrania nie farbowane technika tie dye są utrzymane w stonowanej kolorystyce (czarne, białe, granatowe) i nawiązują do klasycznego stylu marki. Ceny produktów z najnowszej kolekcji rozpoczynają się do około 199 złotych.
Fot. materiały prasowe Vistula