Jedna z największych sieci handlowych w Polsce wychodzi naprzeciw obecnym realiom i wprowadza w swoich sklepach nowy sposób robienia zakupów.
Rossmann Go to odpowiedź na potrzebę klientów chcących realizować zakupy stacjonarnie i bez konieczności podchodzenia do kasy. Nowa inwestycja to kolejny milowy krok w rozwoju firmy. Jak podkreśla Marcin Grabara, wiceprezes Rossmann:
Nasi klienci, nawet jeśli robią też zakupy online, ciągle wolą osobiście przychodzić do sklepów, by sprawdzić kolor czy skład produktu, oglądać nowości, wreszcie zasięgnąć porady. Naszym zadaniem jest sprawić, by te zakupy były proste i przyjemne.
Rossmann Go polega na tym, że klient realizuje zakupy stacjonarnie, w wybranym sklepie, samodzielnie skanuje swoim telefonem wszystkie produkty by na końcu zapłacić za nie mobilnie. Płatności można dokonać za pomocą podpiętej w aplikacji Rossmanna karty płatniczej, Aple Pay lub Google Pay. Usługa jest już dostępna we wszystkich 15000 drogeriach na terenie całej Polski.
Fot. Andrea Piacquadio/Pexels