GARDEROBAMODA I URODA

Selena Gomez promuje markę ubrań swoich przyjaciół

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

W sesji reklamującej markę La’Mariette piosenkarka zaprezentowała serię kolorowych strojów kąpielowych. Jak podkreślają twórcy kampanii fotografie nie zostały poddane retuszowi.

Wyjątkowe zdjęcia pojawiły się w mediach społecznościowych zarówno na profilach samej marki, jak i u Seleny Gomez. Amerykańska piosenkarka podkreśliła, że jest bardzo szczęśliwa, że może zareklamować firmę przyjaciół i pokazać markę, która celebruje naturalne, kobiece ciało. Zdjęcie z sesji na profilu Seleny Gomez zebrało prawie 7,5 miliona polubień, a samą markę polubiło prawie pół miliona obserwujących.

Dostępność strojów kąpielowych

Produkty La’Mariette z kolekcji reklamowanej przez Selenę Gomez można kupić w sklepie internetowym marki. Ceny poszczególnych modeli wahają się od 49 do 119 dolarów. Stroje można zamówić do dowolnego kraju na świecie, a przesyłka powinna dojść do maksymalnie 5 tygodni. Klasyczna rozmiarówka rozpoczyna się od XS, a kończy na XXL.

Zdjęcie główne: Tibrina Hobson/Getty Images Entertainment/Getty Images

Joanna Nowak

Miłośniczka polskiej literatury współczesnej, fanka siatkówki i pasjonatka historii prasy sportowej. Ukończyła studia licencjackie na kierunku filologia polska, a niebawem uzyska tytuł magisterski z dziennikarstwa sportowego.
Joanna Nowak

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *